donderdag 2 juli 2015

Zon, zon en nog eens zon ..... maar geen wind (24 en 25 juni)

Zon, zon en nog eens zon  ....  maar geen wind (24 en 25 juni)
Na een heerlijke genietdag verlaten we Guernsey via de oostzijde van het eiland. Vanaf nu hebben we een nieuw vaargebied voor ons. Wat een schitterend uitzicht, echt prachtig. De eerste shot gefilmd met de net aangeschafte Go Pro, maar het resultaat is nog niet publiceer-baar. Het is de eerste dag dat ik in bikini op het voordek zou kunnen gaan liggen. Maar ook al is het zeer rustig op zee, ik blijf liever in de veilige kuip. Door onnauwkeurig insmeren met factor 50 ontstaat er een s’ávonds een nieuw soort Mondriaan op m’n buik en onderarmen.
Als ik mij in de avond staat om te kleden in de achterhut, geeft Nico een kreet. Nog half m’n t-shirt over m’n hoofd heen trekkend, ren ik aan dek en zie nog net 2 keer een dolfijn langszij springen. Het blijft iedere keer weer mooi om te zien. Omdat niet alleen de dolfijn op film staat, maar ook mijn borstjes in vol ornaat, moeten jullie nog wachten op beeldmateriaal van een volgend flipper bezoek J

s’Nachts lopen we l’Aber Wrach aan, een klein plaatsje vlak boven Brest.

Geen opmerkingen: