zaterdag 13 augustus 2016

Kapper Nico

Als je langer van huis bent (of slecht gepland hebt) ontkom je er haast niet aan dat er een kapperbeurtje in je vakantie zit. Mijn haren zitten "uien". Nico vraagt zich af waar ik het over heb, maar zo voelt het voor mij! Vooral mijn pony. Deze hangt nu over mijn ogen, zodat het niet alleen hinderlijk is met het zicht, maar ook het gepriegel van die fijne haartjes irriteren mij hevig. Ik draag alweer 2 dagen een pet om ze hieronder te kunnen stoppen. Kijkend in de spiegel bedenk ik mij "hoe moeilijk moet het zijn om 1,5 cm van die pony af te knippen?". In spiegelbeeld mijzelf knippen, lijkt mij niet zo'n goed plan. Dus vraag ik het aan Nico: "niet meer dan 1,5 cm. tot halverwege mijn ogen!". De keukenschaar is te bot, het nagelschaartje is te krom. En dan komt Nico op het idee om het met zijn baardtrimmer te proberen. En jawel hoor, dat lukt .... maar die 1,5 cm blijkt toch lastig om die nauwkeurig te bepalen. Gelukkig heb ik nog 3 weken te gaan voordat ik aan het werk moet en groeit mijn haar snel! :)

Geen opmerkingen: